My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
AZIERA.MUSTAPA.BLOGSPOT

Expresiones
Expresiones
own world ;D
Monday 14 November 2011 | 07:15 | 0 Rain[s]
kegembiraan tida dapat digambarkan :D


assalamualaikumm ;)

lame tak update blog nih. hehe. takde cerita yang  boleh aku kongsikan. that why lahh aku tak update. hehe. sebulan aku hidup dengan ceria. haha. without my friend, im nothing babe. haha. yeahhh, kawan. kawan tak boleh dibeli right ? senang nak cari, senang nak memusuhi. itu lah kawan.






kawan aku tak ramai. and aku jenis yang tak sukee main tegur orang. tapi kalau datang gilaa akuuu, sepak terajang aku boleh bagi kat orang yang aku tak kenal. hihi. ganas kan ? auchhhh :D so, please be carefull with me.

last week, bosan gilaa dekat sekolah. naseb baik dah deal dengan kawan-2 akuuu suruh diorang datang ramai-2 tapi yang datang ciput jugak. geng aku semua datang. yang tak datang hanya atin saja. dye memey suke cuti sendiri. so, aku memey tak kesah lah kan. hehehe

harituh kite orang main binggo dalam kelas. best kot. haha. mule-2 main dekat tapak perhimpunan then lari masuk kelas sebab cikgu sains aku pandang sipi jee kat kita orang. cuak beb. masuk kelas, then shawal datang. dye tanye macam mane nak main binggo . haha :D bapak kelakar soklan dyeee. main bingo pon dye tak reti. ape pon tak boleh lahh kau wal. hehe.

mase main bingo memey meriah gilos kelas akuu. dengan suara aku jee kayyy. haha. excited nak jadi orang first yang cakap BINGO. haha. cikgu sejarah aku gelak jeeee. hahaha :D dye tengok geng aku main bingo. cara dia tengok macam dye nak join sekali. aku tanye dia, cikgu nak join kee ? then dia cakap, taknak lahhh. aku balas lahh, cikgu malu lettew. haha :D then semua gelakkk.

finish bingo. we all sambung dengan game nama negeri. uolls tahu ? game yang kne bagi nama, negeri, buah, binatang tuh. hehe. riuh dengan gelak tawa geng aku dalam kelas tuhh. that the best memories in 4 marikh 2011. i will miss that. iloveyouu friend ;)

habes dah celoteh aku. k, bye.

Old Post | New Post
it's me.
You've Stuck

ASSALAMUALAIKUM.Hello Peeps !
you walking here. aziera mustapa bloggie.

*please, don't be rude.