My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
AZIERA.MUSTAPA.BLOGSPOT

Expresiones
Expresiones
sarat !
Sunday 27 November 2011 | 21:26 | 0 Rain[s]
assalamualaikum :)

hye, gud afternoon. hehe.
sape dah mandi sila angkat tangan . haha. *akuturuntangankayy. busuk ? kesah pulak. haha. aku malas nak mandi lahhh. sebab tengah hujan nihh. sejuk weii. lagi pon kaki tengah sakit sebab terpijak kaca. ouchhh. sedap weii. rase macam cake secret resepi. bhaha.

back to the title. aku tengah sarat dengan rinduuu dekat classmate akuuu. semua okayyy. rindu nak gurau-2 ngan meraka semua. ngeee. err. tapi kite rinduu tahap gaban dekat ieyka qasha, nur miera and abang. haha. ABANG ? sape abang ? ngeh-2. dye classmate aku yang sangat comel. ahaha. aku start pgl dye abang mase kiteorang terpakse duduk dekat kelas 1 marikh. dye panggil aku adik. then aku terus panggil dye abang. dye tak marah kayy. jangan jeles :P

haha. aku rindu abang. hah. and aku sangat jeles dekat kawan aku sebab dye jumpe abang sedang kan aku ? haha. cibai dohhh. jeles angat-2 nih.conversation pasal abang antara aku ngan ieyka qasha :




that all. aku banyak tanye kan ? haha. k, aku gelabah. bye. aku miss my classmate. nnty kite snap gambar satu kelas k. love you all :*

Old Post | New Post
it's me.
You've Stuck

ASSALAMUALAIKUM.Hello Peeps !
you walking here. aziera mustapa bloggie.

*please, don't be rude.