My Tears Just Like The Rain Fallings
+Follow or Home ?
AZIERA.MUSTAPA.BLOGSPOT

Expresiones
Expresiones
tak kuat. ;')
Thursday 24 November 2011 | 04:39 | 0 Rain[s]
assalamualaikum.

warning : entry jiwang. sila baca kalau anda sanggup. bye !

aku nak luah ape yang aku rase sekarang nih. tension gilaaa. hm :'( aku tak kuat weii. aku tak boleh lupe kan dye. sebulan lebih dah aku single. seorang lelaki pon tak boleh pikat aku mcm dye buat dulu. aku rindu dye. tuhan jee tahu ape yang ade dalam hati aku nih. hihi. maaf aku terpakse luah kat blog nih jugak. 

Tumblr_lss5jp7wrn1qlkkrro1_1280_large

aku rinduu dye sangat-sangat wei. 7 bulan 3 minggu aku couple ngan dye. ya allah, lama kayy. even tak sampai setahun. bg aku lame jugak daripada sehari or seminggu. aku dah terbiase pagi-2 tengok muke dye, mase rehat tengok muke dye, balik sekolah pon tengok muke dye. bile dah putus nih, terase sangat kehilangan dohh. k, aku jiwang.

aku miss moment bile aku tarik pipi dye then say "i love you" . haha. rindu gilaa. aku selalu gaduh ngan dye, aku selalu panggil dye busuk, buncet. dye omeyy doh *bg aku lahh. dye suke merajuk, sumpah sweet. aku teringin nak pujuk dye macam dulu. hmm. dulu jee boleh, sekarang tak lagi dahh. sebab kami dah jadi musuh ketat. maafkan akuu.

beb, aku rindu gilaa kat kauu. rindu nak dengar kau nanyi lagu barney. hihi. i miss you lot-lot. haha. aku yang cipta jurang antara kita kan ? maaf.  mase tuh aku ingat, bile kite jadi musuh senang sikit aku nak lupe kan kauuu. tapi aku silap. sorry. i know semua aim akuuu ! cakap bukan-2 pasal akuuu, tp aku buad bodoh. aku ada kawan aku, diorang kekuatan akuuu. dulu kauu, tpi tuh dulu lahh. hihi.

beb, aku banyak bende nak ngadu kat kauu. haha. sorry lahh, aku dah terbiase mengadu kat kau kalau jadi pape kat akuuu. kau nak tahuu ? now aku tengah dengar lagu JAR OF HEART ! kau suke kan? hehe. kau suke makan ayam, kau tak suke orang kasar-2 dengan kauu. kau marah gilaa bila aku pgl kau lumut kan ? haha. sorry. k, tinggal kenangan. bye. aku rindu gegila dekat kauu.

maafkan aku kalau aku buat kau dengan awek baru kau tak sweet macam seminggu sebelum cuti harituh. sebelum cuti kau selalu date depan aku kan ? hantar dyeee balik, even sampai kedai safi. hihi. sekarang kau tak buat cmtuh lagi kan ? kenapa ? kee kau sengaja nak tunjuk depan aku jee mase tuh ? beb, aku bahagia gilaa selama 7 bulan 3 minggu. thanks make my life happy. thanks sebab hadir dalam hidup aku walaupon cuma seketika. k lahh. byeee. 

pesanan utk kau : kau jage diri kayy. kau careless. hihi. jgn nakal-2. jage zai baik-2. takecare. k, byee. happy selalu. hati aku dah memaafkan kau dengan zai. aku akan lupe kan korang. tatata

Old Post | New Post
it's me.
You've Stuck

ASSALAMUALAIKUM.Hello Peeps !
you walking here. aziera mustapa bloggie.

*please, don't be rude.